&&& مجلة خواطر العشاق الالكترونية &&&
الأربعاء، 4 مايو 2016
قصيده ( الحب اللى كان نايم ) للشاعر (( ماهر البساطي ))
الحب اللي كان نايم
صحي علي صدي صوتك..!!
ولما صوتك رن
خاف علي نفسه ليفوتك..!!
وقال للعين قومي متعي النظر
متعي شوفك..!!
وقال ل إديا إفتحي الدرعات
خلي حضنه يلملم جروحك..!!
وياشفايف ماتسكتيش
عليه اجري ابلعي ريقك..!!
بس خلاص....!!!!!!!!
ماهر البساطي.....
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق