وحشتيني...
واحشني كل مافيكي
وحشتيني...
واحشني كل مافيكي
وحشتيني...
وحشتني عيونك السمرا
واحشني صوتك الدافي
واحشني قلبك الطيب
واحساسه الجميل الوافي
وحشتيني...
واحشني صوتك الدافي
واحشني قلبك الطيب
واحساسه الجميل الوافي
وحشتيني...
وحشتني الرقه في كلامك
وعيونك لما بتحكي
وحشتني اللمسه في سلامك
واللهفه لما بتخدني
وحشتيني...
وعيونك لما بتحكي
وحشتني اللمسه في سلامك
واللهفه لما بتخدني
وحشتيني...
وحشتتي ضحكة شفايفك
والبسمه لما تغازلهم
وبحلف مهما ابعد جايلك
وبشوق الدنيا بوعدهم
وحشتيني...
والبسمه لما تغازلهم
وبحلف مهما ابعد جايلك
وبشوق الدنيا بوعدهم
وحشتيني...
واحشني اشوفك واقعد معاكي
واحشني حضن اديكي في اديا
واحشني اضمك واحس بهواكي
والروح م الفرحه ترد فيا
وحشتيني..
واحشني حضن اديكي في اديا
واحشني اضمك واحس بهواكي
والروح م الفرحه ترد فيا
وحشتيني..
بقلمي
ماهر البساطي..

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق