الاثنين، 4 أبريل 2016

علي قد لحافي هامد رجليا
ولا تحوجش لحد
ولا هابيّن الحزن في عنيا
ولا الدموع ع الخد
هانداري كل الوجع
ونبتسم كده في الوشوش
وصاحبك الأصيل الجدع
هايعرف اللي غيره ماعرفوش..
ماهي القلوب عايزه قلوب
علشان تحسها
ولو الدموع ملت العيون
بكلمه حلوه
ب ابتسامه
ب نيه صافيه
تضمها
ويابخت اللي عنده قلب
وكمان قلب... يحس بيه
دا تهون الدنيا عنده
ولايهون قلب
في يوم خاف عليه
يعني يابن الحلال
امشي علي قد الحال
تعيش في الدنيا سعيد
وكمان مرتاح البال..
بقلمي
ماهر البساطي..





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق