(انا المجني عليه)
بقلمي /عبده النجار
انا المجني عليه وليه
قالوا ان انا الجاني
ولو اصرخ واقول د حرام
يقولوا عليا اخواني
وعمري ما كنت اخواني
ولا شيعي وعلماني
د انا المصري اللي طول عمري
لقمه ناشفه كفياني
وانا فاكرك يا ام الدنيا
وحتي لو انتي نسياني
ولو اشرب كاسات المر
مسيرها محنه يوم وتمر
وصابر ع الاسي فيكي
وكاتم كل اوجاعي واحزاني
بلاش تفتكري يوم اني
هابيعك مره اكمني
شربت المر كاس وكاسات
وحاسس ان اناعايش مع الاموات
واقول يمكن يكون بكره
هتطلع شمس حريه
تكون جايه
معاها الخير وجايبه كتير
من الآمال
وطول البال
يبلغني بامالي واماني
لكن يصعب عليا اكون
انا المجني علياوليه
يقولوا ان انا الجاني
بقلمي /عبده النجار
انا المجني عليه وليه
قالوا ان انا الجاني
ولو اصرخ واقول د حرام
يقولوا عليا اخواني
وعمري ما كنت اخواني
ولا شيعي وعلماني
د انا المصري اللي طول عمري
لقمه ناشفه كفياني
وانا فاكرك يا ام الدنيا
وحتي لو انتي نسياني
ولو اشرب كاسات المر
مسيرها محنه يوم وتمر
وصابر ع الاسي فيكي
وكاتم كل اوجاعي واحزاني
بلاش تفتكري يوم اني
هابيعك مره اكمني
شربت المر كاس وكاسات
وحاسس ان اناعايش مع الاموات
واقول يمكن يكون بكره
هتطلع شمس حريه
تكون جايه
معاها الخير وجايبه كتير
من الآمال
وطول البال
يبلغني بامالي واماني
لكن يصعب عليا اكون
انا المجني علياوليه
يقولوا ان انا الجاني
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق